FIPZ

فدراسیون پهلوانی

حمایت از کالای ایرانی

اخبار و تازه ها

تاریخ 1399/10/23         ساعت 14:17:57     گروه خبری اخبار فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای

نشست ارزیابی و بررسی عملکرد کمیته های آموزش و استعدادیابی فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی توسط کارشناسان دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان برگزار و مورد رضایت حداکثری قرار گرفت.
pahlavanivazorkhaneh

توسط وزارت ورزش و جوانان، عملکرد کمیته های آموزش و استعدادیابی فدراسیون پهلوانی ارزیابی شد

باران چشمه: توسعه همه جانبه ورزش در گرو آموزش اصولی است

ü    رضایت حداکثری وزارت ورزش و جوانان از عملکرد کمیته های آموزش و استعدادیابی فدراسیون پهلوانی

نشست ارزیابی و بررسی عملکرد کمیته های آموزش و استعدادیابی فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی توسط کارشناسان دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان برگزار و مورد رضایت حداکثری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، این نشست تخصصی با حضور دکتر باران چشمه (سرپرست فدراسیون)، محمدجعفرپور (دبیرکل فدراسیون)، علی رحمانیون و جعفر محمدپور (استعدایابی وزارت ورزش و جوانان)، دکتر دلفان و امیر ثابتی (آموزش وزارت ورزش و جوانان)، علیرضا غلامی (کمیته استعدایابی فدراسیون)، سرکار خانم یوسفشاهی و سرکار خانم احمدی (کمیته آموزش فدراسیون) برگزار گردید.

در ابتدای نشست محمد جعفرپور ضمن اشاره به دغدغه های فدراسیون برای توسعه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی به تشریح اقدامات صورت گرفته در کمیته های آموزش و استعدادیابی پرداخت و در ادامه مسئولین کمیته ها نیز نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

در ادامه این نشست، کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ضمن بررسی مستندات ارائه شده توسط عملکرد کمیته های مربوطه به تشریح عملکرد کمیته های آموزش و استعداد یابی فدراسیون پرداختند.

بر همین اساس امیر ثابتی (کارشناس حوزه آموزش) گفت:  پیگیری و پاسخگویی کارکنان فدراسیون و کمیته آموزش باعث ایجاد یک روند رو به رشد در سالهای اخیر بوده است. راه اندازی سامانه آموزش و برگزاری منظم دوره های مجازی عملیات دشواری بوده که هم راه اندازی آن و هم معرفی و متقاعد نمودن مخاطبان پیچیدگی های خاص خود را دارد که انصافا کمیته آموزش فدراسیون نمره ی قابل قبولی در این خصوص دریافت نموده است. با کارشناسی های صورت گرفته مشخص گردید شناخت جامعه هدف، نیازسنجی و کنترل اثربخشی دوره ها به خوبی انجام پذیرفته است. به موازات راه اندازی پرتال آموزشی اقدامات شایان توجهی نیز برای سندنویسی و جمع آوری مستندات آموزشی و تدوین کتب آموزشی و دوره های مدرن صورت گرفته که همگی این موارد شایان توجه و ارزشمند است. اقدام برای همکاری و عقد تفاهم نامه با سازمان ورزش شهرداری، بسیج، دانشگاه آزاد و ... نیز از جمله شاخص های پیشرفت و عملکرد مطلوب کمیته آموزش به شمار می رود.

علی رحمانیون ( کارشناس حوزه استعدادیابی) نیز بیان داشت: آرزوی قلبی ما توسعه ورزش زورخانه ای است و در این راستا فرآیند ارزیابی عملکرد کمیته استعدادیابی فدراسیون با حداکثر دقت انجام پذیرفته است. حضور پررنگ در المپیاد، برگزاری مسابقات دانش آموزی و نظم و مداومت در استعدادیابی نشان از تجربه و اهمیت موضوع استعدادیابی در فدراسیون بوده است. همچنین رونمایی از کتاب های آموزشی مختلف در المپیاد نشان از تخصص و تمرکز کمیته استعادایابی فدراسیون دارد.

بنابراین گزارش دکتر باران چشمه ضمن خیرمقدم به کارشناسان وزارت ورزش نسبت به ابراز رضایت از گزارش ارائه شده، از زحمات مسئولین کمیته های آموزش و استعدادیابی فدراسیون تقدیر نمود و با تاکید براینکه توسعه هر ورزشی در گروه انجام صحیح فرآیند آموزش و استعدادیابی است اقدامات گلخانه ای را یکی از آسیب های جدی ورزش دانسته و تاکید نمودند توسعه همه جانبه ورزش در گرو آموزش اصولی است.

دکتر باران چشمه با اشاره به علاقه قلبی مردم ایران به این ورزش و ریشه عمیق ورزش زورخانه ای در فرهنگ، باورها و اعتقادات ایرانیان، اخلاق و جوانمردی را میوه این ورزش دانستند و اظهار داشت: همگانی و قهرمانی کردن ورزش زورخانه ای از طریق همکاری با نهادها و سازمانهایی چون آموزش و پرورش، بسیج و دانشگاهها  را یکی از راهکارهای توسعه این ورزش می دانم و در این راستا می بایست وحدت نظر و مساعدت همه خانواده بزرگ ورزش زورخانه ای را که شروط پیشبرد امور است، تقویت کنیم.

pahlavanivazorkhaneh
pahlavanivazorkhaneh
pahlavanivazorkhaneh
pahlavanivazorkhaneh
pahlavanivazorkhaneh
pahlavanivazorkhaneh
pahlavanivazorkhaneh
pahlavanivazorkhaneh
pahlavanivazorkhaneh
pahlavanivazorkhaneh
pahlavanivazorkhaneh
pahlavanivazorkhaneh
pahlavanivazorkhaneh
pahlavanivazorkhaneh
pahlavanivazorkhaneh

دیگر خبرها

در حال بارگذاری